Գիշերն ամբողջ հիվանդ, խելագար

լուսին.pngԳիշերն ամբողջ հիվանդ, խելագար,
Ես երազեցի արեւի մասին:
Շուրջս ո՛չ մի ձայն ու շշուկ չկար –
ունատ էր շուրջս՝ գիշեր ու լուսին:
Ես երազեցի արեւի ոսկին,
Տենչացի նրա հրաշքը խնդուն՝
Ուզեցի սիրել շշուկն իմաստուն՝
Արեւանման, արնավառ խոսքի, –
Բայց շուրջս այնպես գունատ էր, տկար –
Խոսքեր չկային, ու արեւ չկար …

Ինչո՞ւ ընտրեցիք հենց այդ բանաստեղծությունը:

Ես ընտրել եմ այս բանաստեղծությունը, որովհետև Չարենցը  անքան գեղեցիկ  է պատմում բանաստեղծությունը,ու մարդ ամեն օր կկարդար:

Ի՞նչ եք զգում, տեսնում և լսում բանաստեղծությունը կարդալիս:

Ես այս բանաստեղծությունը կարդալիս զգում եմ մենակություն, տեսնում եմ  մուգ երկինք՝ փայլող աստղերով, իսկ լսում եմ   խռփոց:

Ի՞նչ եք մտածում և հիշում բանաստեղծությունը կարդալիս:

Ես մտածում եմ Չարենցի մասին, իսկ հիշում եմ իմ վախենալու երազները:

Ինչպե՞ս կվերնագրեիք բանաստեղծությունը:

Ես կվերնագրեմ ՙՙԳիշերվա շարժումները՚՚:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

