Առաջադրանքներ

1.Լրացրո՛ւ բաց թողնված տառերը:

  Ինձ այնպե՜ս է հրապուրում  էլեկտրոնային խաղը: Ամբողջ օրը հետևում եմ փոքր մարդուկին, որը կապույտ հանդերձով է: Իմ հրամանով նա մտնում է մութ աշխարհը, ելնում բարձր պարսպի վրա: Մի սխալ, և հրեշը հաղթում է մարդուկին: Բայց ես այնքան եմ խաղում, որ քաջ Մարիոն (այդպես է մարդուկի անունը) ազատում է թագավորի աղջկան:
Փորձում եմ վեր կենալ, բայց  ոտքերս չեն ենթարկվում, միայն մատներս են շարժվում. կարող եմ սեղմել մեկ այս կոճակը, մեկ այն: Աչքերս լարվածությունից հոգնել են: Ես անօգնական եմ և մենակ այդ անիրական աշխարհում:
Հանկարծ  հնչեց զարթուցիչի ձայնը:
— Ա~խ, ի~նչ լավ է, որ երազ էր,  բացականչեցի ես:

2.Տրված բառերը համապատասխանեցրո’ւ նախադասությունների մտքին:

 Բեռնատար ավտոմեքենայի թափքում գերաններ կային:

Աշխատավայրում մեր գրասեղանները դրված են դեմ դիմաց:

Հանդերձարանի բոլոր պահարանները ­ փակ էին:

Մատենադարանում ձեռագիր մատյանները  պահվում են հատուկ խնամքով:

Այդ փաստաթղթի բոլոր պատճենները  գտնվում են ինձ մոտ:

3.Հականիշ զույգերը գտի՛ր և գրի՛ր:

Շնորհալի-անշնորք, ապաշնորհ, շնորհազուրկ

ունևոր-չունևոր, աղքատ, չքավոր

առաջին-միջին, վերջին, հետին

ծեգ-մթնել,խավարել

բացասական-դրական

թշնամի-բարեկամ,ընկեր

աղքատ-հարուստ, ունևոր, ընչատեր, ճոխ, շքեղ,մեծատուն

վերջին-առաջին

անշնորհք-շնորհքով

իրիկնապահ-լուսադեմ

դրական-բացասական, ժխտական, մերժողական

բարեկամ-չարակամ, ոսոխ, թշնամի, ախոյան, հակառակորդ

4.Տեղադրի՛ր համապատասխան բառը:

կռունկների երամը թռչում էր տաք երկրներ:

Քեզ համար մի նվեր եմ պատրաստել:

Աղջկա կոշիկի  կրունկը  կոտրվեց:

Այդ համառ տղային համոզելը դժվար է:

Օտար քաղաքում ականջիս հայերեն  բառեր  հասան:

Այդ ծառն այլևս բար  չի տալիս:

5.Կազմի՛ր նոր բառեր` բառամիջում ավելացնելով մեկ հնչյուն:

Կաթ-կարթ

 խիտ-խիստ

 ծոծրակ-ծոծորակ

 վարկ-վարակ

 հաց-հարց 

կակաչ-կարկաչ

 ծածկ-ծածուկ

6.Կետերի փոխարեն գրի՛ր կոչականներ:

երեխաներ՛, դինոզավրերն ինչո՞ւ են ոչնչացել:

Մանե՛, դու քայլող մեքենա տեսե՞լ ես:

Նա իսկապես իր բնակարանը գազանանոցի է վերածել,Անի՛:

7.Տրված բառերի մեջ նոր հնչյուն ավելացնելով կազմի՛ր նոր բառեր` արագ-կարագ, սայլ, տկլոր, բախտ, աթոռ, փշատ,աշուն, կարոտ, անուշ, լուր,բ լուր, պուլիկ,ա ծուխ,ծ իրան, մաղ:

8.Գրի՛ր մեկ հնչյունով տարբերվող բառեր: Օրինակ` աղտ-ախտ, տեր-դեր….

սար-լար,տուն-շուն,սուր-թուր,մուկ-մուր,լուր-լոր,կոր-կեր,ծոռ-թոռ,ձոր-կոր,շուտ-կուտ,շատ-շուտ,սեր-տեր

9.Կազմիր նոր բառեր տրված արմատներով.

օր-այսօր,օրագիր

օգուտ-օգտվել,օգտագործել

օծել-օծանելիք

օգնել-օգնական,օգնություն

որդի-որդիակ,հայորդի

որակ-անորակ

10.Լրացրու բաց թողնված տառերը` գրելով օ կամ ո, ապա բացատրիր այդ բառերի իմաստները.

ոսկեզօծել-. Ոսկու շերտով պատել, ոսկեջրել

որսորդ-Որսորդությամբ զբաղվող մարդ

որթ-խաղողի վազ

հայորդի-Հայի որդի

ոսկեօղ-վսկի օղերով

օձագալար-Օձի նման գալարվող՝ գալարվելով

նրբաոճ- նուրբ ոճ

ամենաորակյալ-լավ որակի

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

