Իմ կարդացած հեքիաթները

Այս ամառ ես կարդացի Շառլ Պերոյի <<Էշի կաշի>> <<Կախարդուհի>> և <<Կապույտ մորուք>>  հեքիաթները։ Կապույտ մորոք հռքիաթը ավելի լավ է չկարդաք, քանի որ շատ վախենալու վերջ է ունենում։ Բայց ես հասկացա, որ մարդ, եթե ասում է՝ պետք չէ անել մի բան, ապա պետք է լսել նրան, որովհետև վերջդ լավ չի լինի: Հասկացա, որ պետք է գաղտնիքը ավելի լավ թաքցնել, որպեսզի ոչ ոք չգտնի և չիմանա: Կարծում եմ, որ եթե մարդ տարօրինակ է և լիքը հարցեր ունես իրեն, որոնք չունեն պատասխաններ, ավելի լավ է չիմանաս այդ հարցերի պատասխանները, քանի որ դա կարող է ավելի վատ ավարտվել:

Կախարդուհի հեքրաթից հասկացա, որ  խորթ մայրը պետք է սիրի իր աղջիկներին, որովհետև մարդիկ պետք է շատ սիրեն իրենց երեխաներին: Պետք է լավ վերաբերվես մարդկանց, հարուստ թե աղքատ, գեղեցիկ թե տգեղ: Պետք է հոգ տանես մարդկանց մասին և այդ բարի վերաբերմունքից հետո քեզնով ուրախանում ես և քեզ լավ ես զգում: Կարծում եմ, որ բարությունը միշտ հաղթում է :

Էշի կաշի հաքիաթից հասկացա, որ պետք է ունենաս քո սեփական կարծիքը: Ու եթե դու սիրահարված ես պետք է միշտ  պայքարես քո սիրո համար:

Leave a Reply

