Մայրենի

Ծ, ձ, ղ, ճ, ջ, փ, ը հնչյուններով սկսվող բառեր գրիր:
Ծաղիկ, ծորակ, ղափամա, ղեկ, ճյուղ, ճեղք, ջուր, ջիլ, փիղ, փոս, ընկույզ, ընկեր
թուր, հուն, բուն բառերի մեջ ավելացրու յ հնչյուն, ինչ բառեր ստացար: Այդ բառերը գործածիր նախադասությունների մեջ:
Բույն, հույն, թյուր
Բույը գնաց, իր բույնը։
Հույնը ամուսնացավ հայուհու հետ։
Տղան թեստը թյուր արեց։
Գրիր բաց թողնված ձայնավորները:
այժմեական, անէական, անպատեհ, անվրեպ, դողէրոցք, ելևէջ, երբևէ, երբևիցե, էլեկտրաէներգիա, լայնէկրան, մանրէ, gվայրէջք, տիեզերք, ամանորյա, ամենօրյա, անօգնական, անօթևան, անորոշ, արծաթազօծ, մեղմօրոր, մեղմորեն, նախօրոք, ակնդետ, ակնթարթ, անակնկալ, անընդհատ, հյուրընկալ, ճեպընթաց, մերթընդմերթ, նորընտիր, որոտընդոստ, սրընթաց, ունկնդիր։
Գրիր բաց թողնված բաղաձայնները:
Գաբրիել, դարբ.ին, երգ, իբրև, խազել, Հակոբ, համկ.երել, համբույր, փրփուր, սուրբ, ուրբաթ, Քերոբ., աղբանոց, ցայտաղբ.յուր, եղբայր, ավագ, կողպեք, գող, երբ, զուքել, թագ.ավոր, թարգմանել, կարագ, հոգնակի, մարգարիտ, արդար, արդեն, արդ.յոք, արց.յունք, որդ (ճիճու), որթ (խաղողի վազ), օրիորդ., գնորդ, ժողովուրդ, ընդամենը, ընդհակառակը, փարդամ, ընդ.հանուր, ընդունակ, ընդունել, ասացվածք, ընդարձակ, գլուխկոնծ.ի, համարձակ, բարդ, թխվածք, բարձր, խձկել, հարձ.ակվել, փորց., ամբողջ, աղջիկ, եղ.բայր:

14.Լրացրո՛ւ տեքստի բաց թողած բառերը:

 

Մեսրոպ Մաշտոցը ծնվել է 362 թվին Տարոն գավառի հացեկաց գյուղում: Մոտ 389 թվին հաստատվել է Վաղարշապատում, պաշտոնավարել արքունիքում՝ որպես զինվորակն գրագիր: Նա հայ ժողովրդին ձուլման վտանգից փրկելու նպատակով ձեռնամուխ է լինում գրերի ստեղծման գործին: Հայոց կաթողիկոսի՝ Պարթեւ Սահակ երաշխավորությամբ և Վռամշապուհ արքայի հրամանով մի խումբ աշակերտների հետ շրջել է Ամիդ, Սամոսատ, Եդեսիա քաղաքներում: 405-406 թվին ստեղծել է հայոց տառերը և վերադարձել հայրենիք: Առաջին գիրքը, որ թարգմանվել է հայերեն Աստվածաշունչն
է, իսկ հայերեն առաջին նախադասությունը՝«Ճանաչել զիմաստութիւն և զխրատ, իմանալ զբանս հանճարոյ… » :

15.Գրի՛ր շարադրություն «Ձայնավորներն ու բաղաձայնները» թեմայո

Ինձ թվում է թե , մի օր բաղաձայնը ու ձայնավորը իրար հետ կռվեցի թե, ով է կարեւոր նրանք դուրս եկան դասագրքից եւ գնացին ամենա խելացի աշակետի մոտ, բայց աշակերտը չիգիտեր այդ հարցի պատասխանը։Բայց նա ուզեց նայի համակարգիչի մեջ բայց այտեղ չկար այդ հարցի պատասխատ բայց բաղաձայնը եւ ձայնավորը լավ ընկերներ էին ժամանակի մեքենայի հետ։ Եվ ժամանակի մեքենա իրենց տվեց մորից ժամանակի մեքենա եւ նրանք գնացին 405-406 թ երբ Մեսրոբ Մաշտոցը ստեղծել էր տառերը եւ նրանք գնացին Մեսրոբ Մաշտոցի մոտ եւ հարցրեցին Մեսրոբ Մաշտոցին ովէ կարեւոր եւ Մաշտոցը ասաց, որ նրանք երկուսը կարեւոր էն եւ նրանք բարիշեցին եւ գնացին 2017թվական նրանց տունը։

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s