Posted in Գրականություն 2022-2023

Շառլ Ազնավուր: Ես արտահայտել եմ իմ բոլոր զգացումները, սպառել բոլոր բառերը…

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Կարդա Ազնավուրի տեքստը:
    Գրավոր խոսք
  2. Գրավոր արտահայտիր քո վերաբերմունքը, մտածումները, տրամադրությունը տեքստի վերաբերյալ:
    Այս ստեղծագործությունը ես շատ հավանեցի։ Շատ հեշտ էր կարդացվում։ Կարդալուց սկսում ես իրոք խորհել կյանքիև երջանկության մասին։ Սկսկում ես մտածել մարդկանց, քո ինքնության մասին։
    Այո, ես ունեմ իմ աշխատանքը, ընտանիքը, բարեկամները: Ու միայն այսքանը: Ինձ անչափ հարկավոր է ուրիշ մեկը, մի լուռ վկա, որին երեկոյան կարողանայի պատմել ողջ օրվա անցուդարձը:
    Ազնավորի այս տողերը իմ համար շատ հոգեհարազատ են, ինձ թվումէ ոչ ինձ այլ բոլոր մարդկանց։ Չէ, որ մենք ուզում են մի մարդ ում հետ ժամերով կխոսես ամեն ինչի մասին և չես սպասի քննադատության, դատարկ խորհուրդներ։
  3. Քո կարծիքով՝ որն է տեքստում արտահայտված գաղափարը՝  ասելիքը:
  4. Տեքստի ասելիքը փոխանցիր մեկ նախադասությամբ:
    Երազի՛ր, սիրի՛ր, վայելի՛ր։

Թողնել մեկնաբանություն